Τετάρτη 17 Ιουνίου 2009

Απίστευτη καταγγελία φοιτήτριας


"Ονομάζομαι ΕΥΣΤΡΑΤΙΑ Κ. και είμαι φοιτήτρια του τμήματος ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΑΘΗΝΑΣ.
Σας στέλνω αυτή την επιστολή γιατί θέλω να σας εκθέσω το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζω εδώ και δεκαπέντε μήνες με δύο καθηγητές του συγκεκριμένου τμήματος.
Ο ‘Γολγοθάς’ μου ξεκίνησε από την στιγμή που άρχισα να δίνω εξετάσεις στα μαθήματά του καθηγητή Ι. ΡΑΜΠΙΑ και του Ν. ΚΟΛΛΙΟΠΟΥΛΟΥ.
Τα είχα δώσει πάνω από δεκαπέντε φορές το καθένα. Μέχρι τότε δεν παραπονιόμουν γιατί όντως δεν έγραφα καλά.
Έτσι αποφάσισα να κάνω μια εντατική προσπάθεια και μετά από σκληρή μελέτη και πολλά φροντιστήρια παρουσιάστηκα και έδωσα εξετάσεις.
Όταν τελείωσε η εξεταστική και ανακοινώθηκαν αποτελέσματα ενώ ήμουν σίγουρη ότι θα έχω προβιβάσιμους βαθμούς και στα δύο, με μεγάλη έκπληξη και απορία είδα ότι με είχαν κόψει! Έτσι ζήτησα να μου επιδειχθούν τα γραπτά μου. Στη συνάντηση που ορίστηκε με τον Ν. ΚΟΛΛΙΟΠΟΥΛΟ με έκπληξη ανακάλυψα ότι το γραπτό μου είχε όντως προβιβάσιμο βαθμό και επίσης ενώ είχε περάσει την προβιβάσιμη βαθμολογία στην επίσημη κατάσταση δυο μέρες πριν την ανακοινώσει την διόρθωσε κόβοντάς με. Όταν του ζήτησα εξηγήσεις ! για αυτή την παράλογη συμπεριφορά μου απάντησε ότι με έκοψε διότι είχα λέει προσωπική (ερωτική) σχέση με τον επιτηρητή του μαθήματος.
Όταν το άκουσα έμεινα άφωνη γιατί δεν είχα δώσει ποτέ και σε κανέναν τέτοια δικαιώματα να με διασύρει έτσι.
Από την άλλη πλευρά ο Ι. ΡΑΜΠΙΑΣ αρνιόταν επίμονα να μου δώσει τις λύσεις των θεμάτων της εξεταστικής που του ζήτησα για να τις μελετήσω και να δω τα λάθη μου λες και φοβόταν κάτι…!
Έτσι με όλα τα παραπάνω και αφού δεν έβρισκα καμία άκρη μέσα από το συμβούλιο του τμήματος που ήξερε την αδικία που γινόταν στο πρόσωπό μου και τους κάλυπτε όρισα τον διακεκριμένο δικηγόρο κύριο ΦΡΑΓΚΙΣΚΟ ΡΑΓΚΟΥΣΗ να με βοηθήσει.
Το μόνο που ζητάω και παρακαλώ θερμά εσάς σαν ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ είναι να μεριμνήσετε και να παρέμβετε ξεθάβοντας από το συρτάρι της κεντρικής Διοίκησης του Τ.Ε.Ι. το πόρισμα μιας Ε.Δ.Ε που είχε διενεργηθεί και είχα λάβει και εγώ μέρος σαν μάρτυρας μεταξύ των άλλων συμφοιτητών μου σε βάρος του Ι. ΡΑΜΠΙΑ που κάποιοι πολύ υψηλά ιστάμενοι θέλουν και τους συμφέρει να την κρατούν κρυμμένη εκεί για να τον καλύπτουν και του δίνουν την ανάθεση του μαθήματος ξανά και ξανά κάθε εξάμηνο.
Μετά από όλα αυτά που έχουν γίνει εις βάρος μου η ηθική μου ανταμοιβή ήταν ο καθηγητής Ι. ΡΑΜΠΙΑΣ να μου στείλει διεκδικητική αγωγή ζητώντας να του καταβάλλω ένα τεράστιο ποσό χρημάτων δήθεν για τον διασυρμό του, πρωτόγνωρο για τα φοιτητικά δεδομένα!
Οι συγκεκριμένοι δύο άνθρωποι έχουν καταστρέψει την ψυχολογία και την επαγγελματική σταδιοδρομία μου. Εξαιτίας τους με απέλυσαν από μια τεχνική εταιρεία που εργαζόμουν και είμαι άνεργη από Δεκέμβρη μέχρι τώρα, έχω φτάσει σε απόγνωση.
Έχω ενημερώσει επανειλημμένως το Υπουργείο χωρίς καμία απάντηση.
Κύριε Υπουργέ σας ρωτώ, με την κατάσταση αυτή τι θα πρέπει να κάνω εγώ,
να βγω στα ΜΜΕ μήπως και με ακούσει κανένας αρμόδιος και λυθεί το θέμα μου ή να αυτοκτονήσω;
Περιμένω την απάντησή σας μιας και έχετε εσείς τον έλεγχο της νομιμότητας των πράξεων των Τ.Ε.Ι.
Παρακαλώ θερμά εσάς να παρέμβετε και να βοηθήσετε να τελειώσει πια η αδικία που γίνεται σε βάρος μου από όλο το σύστημα της κεντρικής Διοίκησης που τους στηρίζει και καλύπτει τις άδικες και παράνομες πράξεις τους εδώ και τόσους μήνες.
Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο που διαθέσατε να διαβάσετε την καταγγελία – επιστολή, εύχομαι και ελπίζω ότι σύντομα θα δω με πράξεις την παρέμβασή σας."


http://troktiko.blogspot.com

No response to “Απίστευτη καταγγελία φοιτήτριας”

Leave a Reply

Related Posts with Thumbnails