Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2009

Ασφαλιστικά αιτήματα


Οι παρακάτω είναι πραγματικές δηλώσεις που βρέθηκαν σε αιτήσεις ασφαλιστικής κάλυψης, όπου οι οδηγοί επιχείρησαν να συνοψίσουν το εκάστοτε συμβάν με όσο το δυνατόν λιγότερες λέξεις.




- Επιστρέφοντας σπίτι, μπήκα σε λάθος σπίτι και συγκρούστηκα με ένα δέντρο που δεν έχω.

- Το άλλο αυτοκίνητο συγκρούστηκε με το δικό μου χωρίς να με προειδοποιήσει για τις προθέσεις του.

- Νόμιζα ότι το παράθυρο ήταν κατεβασμένο, αλλά ανακάλυψα ότι δεν ήταν όταν προσπάθησα να βγάλω έξω το κεφάλι μου.

- Συγκρούστηκα με σταθμευμένο φορτηγό που ερχόταν από την αντίθετη κατεύθυνση.

- Ο τύπος κινείτο σε όλες τις κατευθύνσεις. Χρειάστηκε να κάνω αρκετούς ελιγμούς μέχρι να τον χτυπήσω.

- Σε μία απόπειρά μου να σκοτώσω μία μύγα, οδήγησα πάνω σε έναν τηλεφωνικό στύλο.

- Ψώνιζα φυτά όλη μέρα και κατευθυνόμουν σπίτι. Σε μία διασταύρωση, πετάχτηκε ένας θάμνος, παρεμποδίζοντας το οπτικό μου πεδίο και δεν είδα το άλλο αυτοκίνητο.

- Οδηγούσα 40 χρόνια όταν αποκοιμήθηκα στο τιμόνι και έπαθα αυτό το ατύχημα..

- Το αυτοκίνητό μου ήταν νόμιμα σταθμευμένο όταν βρήκε το άλλο αυτοκίνητο με την όπισθεν.

- Ο πεζός δεν είχε ιδέα προς ποια κατεύθυνση να τρέξει, οπότε τον πάτησα.

- Ένας πεζός με χτύπησε και χώθηκε κάτω από το αυτοκίνητό μου.

- Ενώ πλησίαζα τη διασταύρωση μία πινακίδα ξαφνικά εμφανίστηκε μπροστά μου σε ένα σημείο όπου κανένα STOP δεν είχε κάνει εμφάνιση στο παρελθόν. Μου ήταν αδύνατον να σταματήσω εγκαίρως και να αποφύγω το ατύχημα.

- Ήμουν σίγουρος ότι ο ηλικιωμένος κύριος δε θα έφτανε ποτέ στην άλλη πλευρά του δρόμου όταν τον χτύπησα.

- Είδα έναν δυσκίνητο, κατηφή ηλικιωμένο κύριο καθώς αναπηδούσε από το καπό του αυτοκινήτου μου.

- Είπα στην αστυνομία ότι δεν είχα τραυματιστεί, αλλά όταν έβγαλα το καπέλο μου, ανακάλυψα ότι είχα κάταγμα στο κρανίο μου.

- Για να αποφύγω τη σύγκρουση με τον προφυλακτήρα του προπορευόμενου οχήματος, αναγκάστηκα να χτυπήσω τον πεζό.


by kazani

No response to “Ασφαλιστικά αιτήματα”

Leave a Reply

Related Posts with Thumbnails