Πορνο-νοσταλγία? Γιατί όχι? Έχουμε πια θρηνήσει κάθε στιγμή που είμαστε πιο αθώοι συλλογικά, γιατί να μη νοσταλγούμε και την εποχή που το πορνό ήταν.. ρομαντικό? Για διαβάστε παρακάτω για τις καλύτερες πίπες στο cinema. ΠΡΟΣΟΧΗ : ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ
Pink Flamingoss [1972] | |||||||||
Η Divine αποδεικνύει ότι είναι η πιο βρόμικη απ' όλες. Ο John Waters, έχοντας ήδη ικανό παρελθόν στις προκλήσεις, έκανε τα Ροζ Φλαμίγκος για να ξεπεράσει κάθε όριο και ταμπού και να καθορίσει το καλτ. Και τα κατάφερε. Η Divine έκανε τη.. θεία σε αρκετές προηγούμενες ταινίες του, και σαν απροκάλυπτη τραβεστί ήθελε να τα κάνει όλα. Και τα έκανε. Για την επίμαχη σκηνή ακόμα και ο ίδιος ο Waters δηλώνει πια ότι ξεπέρασε τα όρια και δε θα τη γύριζε ξανά. Αυτό και μόνο αρκεί για να τη κάνει, εκτός συναγωνισμού, τη πιο ακραία όλων των εποχών. Και τι γίνεται? Η Divine (Babs) με το γιο της (στη ταινία) αφού.. γλείφουν όλο το σπίτι και τα έπιπλα (ναι τα έπιπλα) καταλήγουν να του γλείφει φάτσα κάρτα και τον.. ενθουσιασμό. (Η σκηνή είχε κοπεί στις περισσότερες κόπιες που βγήκαν στις αίθουσες)
|
Alice in Wonderland [1976] | |||||||||
Η Kristine DeBell παίζει, χορεύει και τα κάνει όλα χαρωπά. Στα τρελά 70ς και σε παραγωγή του Bill Osco που είχε βγάλει και το φευγάτο Flesh Gordon, η Αλίκη γυρίστηκε για να είναι ένα σεξο-μιούζικαλ πιο προχωρημένο από το Rocky Horror Picture Show. Πολύ πιο προχωρημένο στη σκληρή εκδοχή του. Από την άλλη η Kristine DeBell έχοντας και ταλέντο και φυσικά χαρίσματα (έγινε και λαγουδάκι του Playboy αργότερα) ουσιαστικά δε προχώρησε ποτέ τη καριέρα της ξεκινώντας έτσι. Τουλάχιστο το φχαριστήθηκε. Σε δυο σκηνές, με τον ενθουσιασμό που τη χαρακτηρίζει και σε όλες τις υπόλοιπες, η Κριστίνα πέφτει στα γόνατα, σφίγγει στη χούφτα της τα.. γλειφιτζούρια που της προτείνουν μια οΤρελός Κάπελας και μια ο Τουιντλιντάμ και τα δουλεύει μέχρι να (τε)λιώσουν. Αν και πολύ πιθανό ο Κάπελας και ο Τουίντλι να.. αντικαταστάθηκαν, κανείς δε μπορεί να αμφισβητήσει το υποκριτικό ταλέντο της πρωταγωνίστριας. (Οι σκηνές, όπως και πολλές ανάλογες, υπήρχαν μόνο στην X-rated έκδοση)
|
Ai no corrida [1976] | |||||||||
Η Eiko Matsuda ξέρει τη θέση της και δε τη χορταίνει. Πιο συζητημένη και οπό την Εμανουέλα και το Βαθύ Λαρύγγι μαζί τότε και πιο απαγορευμένη από οτιδήποτε ακόμα, η Αυτοκρατορία των Αισθήσεων του Nagisa Oshima έχει ίσως τόση σχέση με τις υπόλοιπες όση Το Κουρδιστό Πορτοκάλι σε αφιέρωμα στο kick boxing αλλά anywayz.. Η Έικο, νεαρή γκέισα, λατρεύει τον πλούσιο γιαπωνέζο πάτρονά της και ένα.. κομμάτι του ακόμα περισσότερο. Του τον παίζει και όταν κοιμάται (και γενικά τον.. ψάχνει ακόμα και σε γέρους και μικρά παιδιά) και στη πιο μνημειώδη σκηνή ever τον.. εξυπηρετεί ενώ καπνίζει αρειμάνια αραχτός στο καναπέ. Και στο.. τέλος είναι πεντακάθαρα σε έκσταση ενώ έχει μπουκώσει και το σπέρμα τρέχει από το στόμα της.
|
L' Ange et la femme [1977] | |||||||||
Η Carole Laure τα κάνει όλα για τη τέχνη. Ο πρώην της (Gilles Carle) είπε να κάνει μια ψαγμένη (βλ. πιο αργή και ά-λογη από Αγγελόπουλο) ταινία με αγγέλους, ο νυν της (Lewis Furey) είπε να βάλει το παλαμάρι του Γαβρίλη και η Κάρολ (συνηθισμένη και από το Sweet Movie) έκανε τα υπόλοιπα. Παραδόξως το φιλμ δε συζητήθηκε (μάλλον κανένας δε μπόρεσε να μείνει ξύπνιος μέχρι τη μέση) - ακόμα και στο δίκτυο τα κλιπάκια είναι σπάνια και η κασέτα πουλιέται ακριβά στο e-bay. Στη μέση, μετά από βαρετά και εξαντλητικά χρονοβόρα προκαταρκτικά, κάτω από κάκιστο φωτισμό, η Κάρολ αποφασίζει επιτέλους.. να βάλει κάτι στο στόμα της. Μετά τη σκηνή σεξ επακολουθεί δε και υποψία φέσιαλ (με τον Furey να τον παίζει.. φουριόζικα στο πρόσωπό της).
|
Les Fruits de la passion [1981] | |||||||||
Η Isabelle Illiers μαθαίνει να υπακούει. Με.. αυτοκρατορική παραγωγή (ο Anatole Dauman ήταν υπεύθυνος και για τη γιαπωνέζικη πίπα πιο πάνω) ο Shuji Terayama έκανε τη Συνέχεια της Ιστορίας της Ο σα τα μούτρα του - ξινισμένη και απωανατολίτικη. Έτσι η Ισαβέλλα, παρόλο που περιφέρονταν γυμνή και πέρασε τα μύρια όσα.. βασανιστικά, δεν έγινε ποτέ ούτε γκέισα ούτε ηθοποιός της προκοπής. Στην αυτοβιογραφία του ο Klaus Kinski ισχυρίστηκε ότι όλες οι στενές επαφές επί σκηνής ήταν αληθινές. Αλλά η μοναδική φορά που το διαπιστώνει ο θεατής είναι όταν καθοδηγεί τη γαλλιδούλα του γονατισμένη, με κλειστά μάτια και ανοιχτό στόμα, μπροστά στο τσουτσούνι ενός.. παλαιστή σούμο. Αν στάθηκε ποτέ στο ύψος του (το τσουτσούνι όχι ο παλαιστής) ίσως να το μάθουμε στη δικιά του αυτοβιογραφία (του παλαιστή όχι του τσουτσουνιού -αυτό μάλλον ψόφησε ήδη). (Πιο.. επίσημη συνέχεια θεωρείται η Ιστορία της Ο: Μέρος 2ο που ήταν ακόμη χειρότερη)
|
Il Diavolo in corpo [1986] | |||||||||
Η Maruschka Detmers κάνει επίδειξη τέχνης. Στον απόηχο των 70ς κι ενώ ο Spielberg έχει ξορκίσει το πνεύμα τους εξαγνίζοντας τον αμερικάνικο κινηματογράφο και εξοβελίζοντας τις τσόντες στο βίντεο (όπου αποσύρθηκαν μάλλον οικειοθελώς είναι η αλήθεια), η Ευρώπη αντιστέκεται, με μια ταινία του Marco Bellochio που έκανε σάλο ειδικά στην Ιταλία, τόσο ώστε συνήθως να αναφέρεται σαν η πρώτη τόσο τολμηρή με γνωστή ηθοποιό. Η Μαρούσκα απλά επιβεβαίωσε πανηγυρικά ότι όσο πιο.. τέχνη κάνεις τόσο καλύτερα πρέπει να έχεις εμπεδώσει τη.. τεχνική για να κάνεις οποιονδήποτε να ενδιαφερθεί (i.e. να αποκτήσεις φήμη). Σε μια ταινία βασισμένη σε βιβλίο ερμμμ.. "προστατευόμενου" του Cocteau και με ακόμα πιο επιτηδευμένη σκηνοθεσία, η σκηνή που μας ενδιαφέρει σκάει σαν κλασική (κατά τον ορισμό) τσόντα: δεν έχει σχέση με τα υπόλοιπα και γυρίστηκε μετά από την ολοκλήρωση των γυρισμάτων (με την ενθουσιώδη συγκατάθεση των πρωταγωνιστών, όπως λέγεται και.. φαίνεται). Είναι σκοτεινή αλλά.. μεγάλη (σε διάρκεια λέμε) και φωτίζεται μόνο από το ακόλαστα πονηρό και.. τεράστιο (το στόμα λέμε) χαμόγελο της Μαρούσκας μας. (Τα 'γραψα όλα αυτά για να καταλήξω να θυμίσω ότι η ταινία είχε προβληθεί, χωρίς λογοκρισία ήδη στα τέλη του '80, από την αξιέπαινα πρωτοπόρα και ανυποχώρητη σε θέματα.. κουλτούρας, κρατική τηλεόραση - κι ας λοιδορεί όσο θέλει αυτή της την.. αδιαλλαξία ο Θέμος)
|
Hotel St. Pauli [1988] | |||||||||
Η Amanda Ooms κάνει τα πρώτα της βήματα γονατιστή. Καρακάλτ (ως αρκούντως εξωφρενική) νορβηγική ταινία με θέμα ένα περιπλανώμενο καουμπόι (ναι περιπλανώμενο καουμπόι στη Νορβηγία) που συναντά μια πόρνη και το ναρκομανή φίλο της. Διάσημη πια στη χώρα της ηθοποιός που ποτέ δεν είχε πρόβλημα να εμφανίζεται γυμνή και να κάνει ότι απαιτεί ο ρόλος. Η συνταγή της επιτυχίας. Πιο διαβόητη σκηνή είναι μάλλον αυτή που η Αμάντα κάνει φυσικά ότι απαιτεί ο.. πελάτης και τον αφήνει να την.. ουράει πατόκορφα. Προς το τέλος, σε μια ακόμα.. φυσική σκηνή η καλή ηθοποιός σε κάποιον κάτι παίζει κοιτώντας στον στα μάτια. Και μετά το κάτι κάπου το βάζει και το περιποιείται με κλειστά τα μάτια. (Η ταινία χαρακτηρίστηκε κατάλληλη άνω των 15 στις σκανδιναβικές χώρες - προφανώς γιατί δεν ήταν αρκετά χύμα στη περιγραφή όπως εγώ παραπάνω)
|
Così fan tutte [1992] | |||||||||
Η Claudia Koll έχει κώλο που τα θέλει. Ο Tinto Brass ξέρει καλά τις γυναίκες και αυτή τη φορά κάνει κάτι αξιομνημόνευτο, αν μη τι άλλο, μόνο για τη θεϊκή ατάκα "αγάπη μου τίποτα δε κάναμε... δε με πήδηξε... απλά στον κώλο μου τον έβαλε!" - ακριβώς Έτσι Κάνουν Όλες, χωρίς καμία αντίρρηση ή εξαίρεση. Η Κλαούντια, όπως και δυο χρόνια αργότερα η Cristina Garavaglia στον Ηδονοβλεψία, έχει πειστεί να αφεθεί στα χέρια του σκηνοθέτη για να προωθήσει τη καριέρα της πιο.. πικάντικα. Και όπως σε όλη τη ταινία χαλαρή και άνετη δέχεται να της αφήσουν στα χέρια της διάφορα. Και τα προωθεί και σε πιο.. πικάντικα σημεία. Παρόλο το καλό γούστο (ή ακριβώς γι' αυτό) βέβαια η σκηνή δε περνάει κάποια όρια και η.. κατάσταση είναι εμφανώς μη.. φυσική. (Παρά το πλαστικό, η σκηνή κόπηκε στις προς εξαγωγή κόπιες - συνηθισμένο για τα περισσότερα δημιουργήματα του Brass)
|
Guardami [1999] | |||||||||
Η Elisabetta Cavallotti "ζει" τη ζωή που ονειρεύονταν. Με συμμετοχή στις Κάνες (όπου ξεσήκωσε τη τετριμμένη "θύελλα αντιδράσεων"), βασισμένο στη ζωή της πορνοστάρ Moana Pozzi, πιο ρεαλιστικό από το Boogie Nights, το δημιούργημα τουDavide Ferrario στέκεται άνετα σαν έργο τέχνης. Και δίνει την ευκαιρία στην Ελιζαμπέτα να ξεδιπλώσει και όλη τη δική της. Στο ψητό λοιπόν, μικρό τμήμα μιας συνολικής παράστασης για Όσκαρ (χωρίς πλάκα), η αξιοθαύμαστη δεσποινίς ανατρέχει σε όλο της το παρελθόν σε θέατρο και Σέξπιρ, και το διασκεδάζει πιο πολύ απ' όλες τις γαλλίδες και αγγλίδες (πιο πάνω και πιο κάτω). Πολύ χαρακτηριστικά, το.. δοκιμάζει αυτό που θα καταπιεί και όταν το κάνει στρέφει το (γεμάτο ευχαρίστηση) βλέμμα και στη κάμερα όπως κάθε επαγγελματίας.
|
Romance [1999] | |||||||||
Η Caroline Ducey κάνει πως δε θέλει. Η Cathrine Breillat, συγγραφέας και σκηνοθέτης, έχει πίσω της τεράστια δουλειά στη.. σεξοπορνοδιαστροφή (ποιός ξεχνάει τις λεπτομερείς αναπαραστάσεις των φαντασιώσεων και των αυνανισμών ενός Πραγματικού Νεαρού Κοριτσιού από το '76 ακόμα?) και, με εξαίρεση ίσως τον Tinto Brass, κανείς σε αυτό το αφιέρωμα δεν έχει να της πει κάτι. Από την άλλη η Καρολίνμας είναι μικρό κορίτσι και αν και προικισμένο, φιλόδοξο και θαρραλέο, δεν αντιμιλάει. Έτσι, ενώ δε θέλει να ξενοπηδιέται αλλά.. αναγκάζεται, παίρνει συχνά τη κατάσταση της σχέσης της στα χέρια της (και τη.. κατάσταση του Rocco σε μια από τις σπάνιες mainstreamεμφανίσεις του σημειωτέον) και τελικά αποφασίζει να τη.. δοκιμάσει κιόλας. Και το κάνει όχι μια αλλά δυο φορές. Και τις δυο κλασικά.. αναγκαστικά βέβαια, αλλά παρ' όλα αυτά και μόνο ότι το κάνει έτσι φυσιολογικά σε μια.. φυσιολογική (λέμε τώρα) ταινία της δίνει μια θέση στην ιστορία του σινεμά. (Υπάρχουν φήμες ότι σε μια κομμένη σκηνή, μετά το πήδημα με τον Rocco, του τον γλείφει κιόλας - για να τον καθαρίσει από το σπέρμα)
|
Intimacy [2001] | |||||||||
Η Kerry Fox θέλει και λίγο συναίσθημα. Η πρώτη πίπα που δε λογόκρινε το British Board of Film Classification (χωρίς να ξέρει τι το περιμένει - βλ. 9 Songs), κέρδισε τη χρυσή άρκτο στο φεστιβάλ του Βερολίνου για τον Patrice Chereau χωρίς να είναι γαλικούρα. Η Κέρι πείστηκε τελικά, μετά από ένα παιδί και εξάσκηση με το σύζυγό της, να κάνει τη νοικοκυρά που.. ξεσκάει κάθε Τετάρτη μέχρι που ανακαλύπτει, φυσικά, ότι θέλει περισσότερα. Η επίμαχη σκηνή δεν είναι ακριβώς και τίποτα σπουδαίο (όπως και η ίδια η Κέρι, πέρα από το θάρρος της, είναι η αλήθεια). Απλά.. τον βάζει στο στόμα της (έτσι θα δικαιολογήθηκε και στον άντρα της) και κάνει το κεφάλι της πάνω κάτω για λίγο.
|
Lucía y el sexo [2001] | |||||||||
Η Elena Anaya μιμείται τη μάνα της. Ο σεναριογράφος και σκηνοθέτης Julio Medem αν και Ισπανός, έφτιαξε μια ταινία.. γαλλική - σχεδόν τον βλέπεις μπροστά σου να φαντασιώνεται ότι όλες τον γουστάρουν για την.. πένα του, όσο έγραφε και γύριζε το αποτέλεσμα. Η Elena Anaya και πριν διαόλευε και παπατσάκαλο σε κάθε της εμφάνιση και συνέχισε ακάθεκτη. Στη πιο απολαυστική σκηνή του φιλμ η Έλενα, σα καλό κορίτσι, παρακολουθεί μια πορνοταινία που ανακάλυψε με πρωταγωνίστρια τη μάνα της και κάνει ότι μπορεί να τη μιμηθεί. Και γλύφει ένα πλαστικό.. βοήθημα (της μάνας της ή δικό της αδιευκρίνιστο) μέχρι να λιώσει ή να πάρει φωτιά ο καναπές.
|
Ken Park [2002] | |||||||||
Η Tiffany Limos πειραματίζεται σαν έφηβη. Από το δημιουργό του Kids, Larry Clark, ακόμα πιο παραστατικό αυτή τη φορά, το Ken Park έχει σχέση με σκέιτ μόνο στον τίτλο και με παιδιά σε όλα τα υπόλοιπα. Η Τίφανι, παρόλο που μετά από τέτοιο ντεμπούτο στη μεγάλη οθόνη έχει και όνομα και προτάσεις, δήλωσε ότι το μοντάρισμα έκανε τη σκηνή όπου καλοπερνάει με δυο νεαρούς, να φαίνεται πιο πραγματική απ' ότι ήταν. Πάντως, και τους δυο τους παίρνει στο χέρι, τον ένα στο στόμα ολόκληρο και αφού.. ολοκληρώνει, φαίνεται και σπέρμα για ελάχιστα δευτερόλεπτα, δίπλα στο στόμα της ενώ χαμογελάει. Που να μην την είχαν μοντάρει κιόλας.
|
The Brown Bunny [2003] | |||||||||
Η Chloë Sevigny γίνεται σύμβολο γυναικείας εξυπνάδας. Ο Vincent Gallo έκανε, χωρίς υπερβολή, κυριολεκτικά, μια μαλακία μόνο και μόνο για να πείσει τη Sevigny, που του 'χε ρίξει χυλόπιτα, να του κάνει μια εξυπηρέτηση. Στο τέλος, η Χλόη σίγουρα είναι επαγγελματίας και με το παραπάνω αλλά το τι περιποιείται είναι ένα θέμα. Ο Gallo ισχυρίζεται ότι δε την άφησε με.. άδειο στόμα. Πάρα πολλοί ισχυρίστηκαν αντίθετα ότι το περιποιούμενο το βούτηξε από το σετ του Trouble Every Day. Πρόσφατα εμφανίστηκε κι ένας συνεργάτης του που λέει ότι έκανε τον penis double (κατά το stunt double).
|
9 Songs [2004] | |||||||||
Η Margot Stilley έχει 9 στιγμές φήμης. Το οποιοδήποτε "πείραμα" του Michael Winterbottom στα όρια, δε κατάφερε μάλλον να είναι ούτε καλή ταινία ούτε καλή τσόντα - του μένει μόνο η.. τιμητική διάκριση του πιο mainstreamπορνό μέχρι σήμερα. Η Stilley δεν ήθελε να κάνει τη παρθενική της εμφάνιση με το πατρικό της αλλά ούτε κι αυτής της έγινε το χατίρι. Η.. Λίζα (όπως θέλει να τη λέμε) λοιπόν, δεν είναι απολύτως τίποτα σπουδαίο από πλευράς προσόντων (κοιτιέται στον καθρέφτη και αναρωτιέται αν μοιάζει με αγόρι) αλλά δείχνει ένα σχετικό ενθουσιασμό και (ή αφού) παίρνει.. μεγάλο βραβείο. Και το επιβραβεύει με τη σειρά της στοματικά και βάζει κι ένα χέρι για να τελειώσει.
|
πηγή
One response to “Η Τέχνη του Βαθιού Λαρυγγιού”
thanks
Leave a Reply