Σάββατο 23 Απριλίου 2011

Γρήγορα Ανεκδοτάκια





Γρήγορα Ανεκδοτάκια ...





*Πηγαίνει μια λεσβία στο γυναικολόγο. Αυτός, αφού την εξετάζει, της λέει:
'Κυρία μου, συγχαρητήρια! Έχετε τον πιο καθαρό κόλπο που έχω δει όσα χρόνια είμαι γιατρός!
Πώς καταφέρνετε και έχετε τόσο καθαρό τον κόλπο σας'? Κι εκείνη του απαντάει: 'Φέρνω γυναίκα δύο φορές την εβδομάδα'!



*Πάει κάποιος στον γιατρό και του λέει:
«Γιατρέ, έχω ένα μεγάλο πρόβλημα».
«Τι πρόβλημα;».
«Εχω ένα ξύλινο και ένα σιδερένιο αρχ*δι και γι' αυτό έχω πρόβλημα με τη γυναίκα και τα παιδιά μου».
«Καλά, έχεις ένα ξύλινο και ένα σιδερένιο α****δι και έχεις παιδιά;» του λέει έκπληκτος ο γιατρός.
......«Και καλά, πόσο χρόνων είναι τα παιδιά σου;»
«Ο Πινόκιο έξι και ο Ρόμποκοπ είκοσι πέντε».



*Μια φορά στο σπίτι του Τοτού, ο μπαμπάς του μόλις είχε τελειώσει το μπάνιο του και είχε βάλει το μπουρνούζι του. Mπαίνει λοιπόν στο δωμάτιό του, βγάζει τον πούτσ* του έξω και λέει στη γυναίκα του:
- Πάρε μου μια πίπα
Στο μεταξύ όλα αυτά τα είδε ο Τοτός. Πάει λοιπόν στη μητέρα του βγάζει το πέος του έξω και λέει:
- Πάρε μου ένα ... ποδήλατο



*Λέει η δασκάλα:
- Σήμερα παιδιά στο μάθημά μας, θα μιλήσουμε για τον αυνανισμό, .
Και ο Τοτός πετάγεται:
- Εμείς που γ@μάμε, κυρία, να περάσουμε για διάλειμμα;



*Γιατί οι γιαγιάδες βλέπουνε τις τσόντες μέχρι το τέλος;
Για να δουν αν θα παντρευτεί το καημένο το κορίτσι...!



*Μπαίνει ο Τοτός στην τουαλέτα την ώρα που η μεγάλη του αδερφή λούζεται. Μόλις τον βλέπει εκείνη, κρύβει αμέσως το ...επίμαχο σημείο με το χέρι της.
- "Τι είναι αυτό που κρατάς;", τη ρωτά εκείνος.
- "Ενα γατάκι", απαντά εκείνη.
Οπότε και ο Τοτός της λέει:
- Ααα καλά, πρόσεξε μη σου γραντζουνίσει το μ**νί σου.





Και μην ξεχνάτε να γίνετε μέλη στις σελίδες που διατηρούμε στο sync, στο twitter ή στο facebook ώστε να ενημερώνεστε άμεσα για κάθε μας ανάρτηση !!!



No response to “Γρήγορα Ανεκδοτάκια”

Leave a Reply

Related Posts with Thumbnails