Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

Mέριλιν Μονρόε



O Crazy Greek blogger θυμάται τη μεγαλύτερη σταρ, τη πιο μεγάλη φαντασίωση που περπάτησε ποτέ στο κόκκινο χαλί του Χόλιγουντ, μέσα από τις δικές της αποκαλυπτικές δηλώσεις.



Για την καριέρα της

Αν είμαι σταρ είναι επειδή οι άνθρωποι με έκαναν σταρ.

Αν ακολουθούσα όλους τους κανόνες, δεν θα είχα φτάσει πουθενά.

Το να ονειρεύεσαι να γίνεις ηθοποιός είναι πιο διασκεδαστικό από το να είσαι.

Ήξερα ότι ανήκω στο κοινό και στον κόσμο, όχι επειδή είχα ταλέντο ή ήμουν όμορφη, αλλά επειδή ποτέ δεν άνηκα σε τίποτα και σε κανέναν.

Κατά πρώτον, προσπαθώ να αποδείξω στον εαυτό μου ότι είμαι ένας άνθρωπος. Όταν το καταφέρω αυτό, τότε ίσως πείσω τον εαυτό μου ότι είμαι ηθοποιός.

Για το Χόλιγουντ

Το Χόλιγουντ είναι ένα μέρος όπου θα σε πληρώσουν χιλιάδες δολάρια για ένα φιλί και πενήντα σεντς για την ψυχή σου.

Το πρόβλημα με την λογοκρισία είναι ότι ανησυχούν αν μια γυναίκα έχει μπούστο. Θα έπρεπε να ανησυχούν αν δεν είχε.

Για το σεξ και τις σχέσεις

Το σεξ είναι μέρος της φύσης. Τα πάω πολύ καλά με τη φύση.

Είναι καλύτερα να είσαι δυστυχισμένος μόνο σου παρά δυστυχισμένος με κάποιον άλλον.

Για τα χρήματα

Μια ηθοποιός δεν είναι μηχανή, αλλά σου συμπεριφέρονται σαν να είσαι. Μια μηχανή χρημάτων.

Δεν με ενδιαφέρουν τα χρήματα. Απλά θέλω να είμαι υπέροχη.

Για τους άντρες

Πριν το γάμο, μια κοπέλα πρέπει να κάνει έρωτα στον άντρα για να τον κρατήσει. Μετά το γάμο, πρέπει να τον κρατάει για να κάνει έρωτα μαζί του.

Οι άντρες είναι τόσο πρόθυμοι να σεβαστούν οτιδήποτε τους ενοχλεί.

Οι σύζυγοι είναι εξαιρετικά καλοί σαν εραστές όταν απατάνε τις γυναίκες τους.

Δεν με πειράζει να ζω στον κόσμο ενός άντρα, αρκεί να μπορώ να είμαι γυναίκα μέσα σε αυτόν.

Για τα όνειρα της

Έχω υπερβολικά πολλές φαντασιώσεις για να είμαι μια νοικοκυρά. Μάλλον είμαι κι εγώ μια φαντασίωση.

Το πράγμα που θέλω περισσότερο από οτιδήποτε; Θέλω να κάνω παιδιά.

Για την εικόνα της ως σύμβολο του σεξ

Το σύμβολο του σεξ γίνεται ένα αντικείμενο. Σιχαίνομαι να είμαι σαν έναν αντικείμενο.

Το να είσαι σύμβολο του σεξ είναι ένα πολύ βαρύ φορτίο για να το κρατήσει κανείς, ειδικά όταν είναι κουρασμένος, πληγωμένος και σαστισμένος.

Δεν ξέρω ποιος εφηύρε τα ψηλά τακούνια, αλλά όλες οι γυναίκες του χρωστάμε πολλά.

Για τους ανθρώπους

Τα σκυλιά δεν με δαγκώνουν ποτέ. Μόνο οι άνθρωποι μου το κάνουν αυτό.

Για τον εαυτό της

Έχω κι εγώ αισθήματα. Είμαι κι εγώ άνθρωπος. Το μόνο που θέλω είναι να με αγαπάνε, για τον εαυτό μου και το ταλέντο μου.

Δεν με πειράζει να κάνω αστεία, αλλά δεν θέλω να μοιάζω με αστείο.

Κανείς δεν μου είπε ποτέ ότι ήμουν όμορφη, όταν ήμουν μικρό κορίτσι. Σε όλα τα μικρά κορίτσια λένε ότι είναι όμορφα, ακόμα κι όταν δεν είναι.

Αργώ τρομερά στα ραντεβού μου- μερικές φορές αργώ δύο ώρες. Προσπάθησα να αλλάξω, αλλά τα πράγματα που με καθυστερούν είναι πολύ δυνατά και ευχάριστα.

Ποτέ δεν απογοήτευσα κανέναν στον οποίο πίστευα.

Τι φοράω στο κρεβάτι; Chanel No. 5 φυσικά...


πηγή

No response to “Mέριλιν Μονρόε”

Leave a Reply

Related Posts with Thumbnails